Ons telefoonnummer: +32 09/223 90 51
 

Verzending

Mezzo Gent is ondertussen ook een online webwinkel.
Momenteel is slechts een deel van ons ruim assortiment zichtbaar en beschikbaar online. Wij doen dan ook onze uiterste best zoveel mogelijk artikelen online te plaatsen.

Uiteraard kan u steeds een bezoekje brengen in onze winkel te Gent Centrum - Kalandeberg 8  waar u ons volledig assortiment kan ontdekken. 


Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?

Mezzo Gent is bereikbaar op het volgende nummer: +32 (0) 9 223.90.51.
Wij zijn bereikbaar op volgende momenten: Maandag tem zaterdag: 10u tot 18u / Zondag gesloten, behalve telkens de eerste zondag van de maand open!
U kan ons ook steeds een mailtje sturen naar info@mezzogent.be

Kan ik de producten ergens bewonderen?

De artikelen zijn te bekijken in onze fysieke winkel te Gent - Kalandeberg 8. Het assortiment in de winkel is nog uitgebreider dan wat u in de catalogus te zien krijgt!

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Deze kosten zijn afhankelijk van de afmetingen en het gewicht van je bestelling. We trachten je bestelling te versturen aan de meest voordelige tarieven van het moment.
Verzendingen binnen België verzenden we via Bpost, tot 5 kg bedraagt dit € 5,00.

Verzendingen naar het buitenland kan ook, hiervoor berekent ons systeem automatisch de kost aan de hand van gewicht en land van bestemming.
Indien uw land nog niet actief is kan u ons hiervoor steeds mailen naar info@mezzogent.be

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

U kan kiezen voor betaling per overschrijving, dit wil zeggen dat van zodra wij uw betaling zien verschijnen op onze rekening wij uw pakketje naar u toe zenden.
Afhankelijk van de bank kan dit 1-3 werkdagen duren alvorens de betaling is uitgevoerd.
Pakketjes via Bpost worden de dag na afgifte bij u thuis afgeleverd.

U kan ook kiezen online te betalen met uw kaart, in dit geval wordt u pakketje nog dezelfde dag of de dag nadien verzonden afhankelijk van het uur van uw order.  

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Niet zo erg! Je pakket wordt naar je postkantoor in de buurt gebracht waar je het daar dan kan gaan ophalen. De postbode zal hiervoor een briefje in je bus hebben achtergelaten.Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Zeker! Je zal van Mezzo Gent een mail, met daarin een gedetailleerd overzicht van je bestelling en een track and trace nummer mogen verwachten.
Via de website van Bpost https://track.bpost.be/btr/web/#/home

Er is een probleem met mijn bestelling, wat doe ik?

Indien je bij de levering merkt dat er iets stuk is, kan je het best binnen 24 uur contact met ons opnemen via het nummer +32 (0) 9 223.90.51 of via e-mail: info@mezzogent.be Na overleg kan je het pakje terugsturen en doen we het nodige om het product te vervangen.

Retourzendingen stuur je naar: Mezzo Gent - Kalandeberg 8 - 9000 Gent - België.

Overmacht

Mezzo Gent is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien zij daartoe gehinderd is door overmacht.
Onder overmacht wordt in ieder geval verstaan ernstige bedrijfsstoringen bij Mezzo Gent en transportstagnatie.